begin » TC shop » service ná aankoop account  |  winkelwagen  |  kassa   |  klantenservice  
categorieën
Koopjeshoek (17)
Aanraders! (4)
Bundelaanbiedingen (1)
ADSL/2+ » (24)
VDSL (12)
SDSL
Network Storage » (8)
Bekabeld netwerk » (89)
Beveiliging (2)
dLAN Powerline (15)
WiFi indoor » (107)
WiFi outdoor » (68)
3G / 4G LTE (5)
VoIP » (246)
Thuiswerkplek (5)
Software » (1)
Kadotips (1)
Specials (1)
Opruiming (1)
Productofferte (4)
TC Services (2)
zoek product
 
» meer zoekopties
zoek merk
» NIEUW meer...
FRITZ!Fon C5 DECT handset bij de FB7xxx (G.722, GAP)
FRITZ!Fon C5 DECT handset bij de FB7xxx (G.722, GAP)
€ 79,00 (€ 65,29 excl. BTW)

€ 69,00 (€ 57,02 excl. BTW)
informatie
contact & informatie
stel ons uw vraag
wel/geen BTW?
voorwaarden
IBAN check en converter
disclaimer
Werken bij TC Shop
klantenservice
overzicht
service voor aankoop
service na aankoop
TC Services
FAQ: vraag & antwoord
productsupport
technotes
service ná aankoop service ná aankoop
» tevredenheidsgarantie - niet tevreden, geld terug!
Winkelen via internet biedt vele voordelen. Eén van de nadelen is dat u uw aankoop pas na levering kunt zien. Wellicht had u zich het product anders voorgesteld of is er een andere reden om het product te willen ruilen of retourneren.
Daarom is er de tevredenheidsgarantie: u kunt binnen 8 acht werkdagen contact met ons opnemen en aangeven dat u uw aankoop wenst te retourneren of ruilen. Het aankoopbedrag (zonder verzendkosten) wordt zo spoedig mogelijk teruggestort of verrekend met de aanschaf van een vervangend product.

 meer informatie  
» download RMA-instructie klik hier
» download RMA-formulier klik hier
» stel ons uw vraag klik hier
» neem contact op klik hier

N.B.: voor de volgende producten geldt geen tevredenheidsgarantie:
»  software
»  producten waarvoor een bindende productregistratie is uitgevoerd
»  verzegeld geleverde producten waarvan het zegel is verbroken
»  producten die als zelfbouwpakket zijn geleverd en reeds zijn gemonteerd
»  verbruiksartikelen
» garantie, reparatie en retouren
garantietermijn - Wij hanteren de garantietermijn van de producent. Deze bedraagt in principe één jaar na de aankoopdatum zoals vermeld op uw factuur.

retouren - Is het onverhoopt nodig uw product te retourneren? Dan is de RMA-procedure van toepassing (=Return Materials Authorisation). Neemt u altijd eerst contact op met TC Shop om uw probleem te melden. U verneemt dan welke procedure kan worden gevolgd.
De standaardprocedure is omschreven in de RMA-procedure die u hieronder kunt downloaden.

reparaties - Wij hebben geen eigen reparatiedienst; reparaties worden uitgevoerd door de leverancier.
Indien het product niet defect blijkt te zijn, dan moeten wij u € 10,- incl. BTW onderzoekskosten + € 7,- verzendkosten = € 17,- in rekening brengen.
Indien een product binnen de garantietermijn defect raakt kunt u dit bij TC Shop melden.

spoedvervanging: Advanced Replacement - Reparaties worden door de leverancier uitgevoerd, en nemen al snel een week tijd in beslag. Soms is een snelle vervanging of reparatie van groot belang voor de continuďteit van uw activiteiten. Voor deze gevallen bieden wij een Advanced Replacement Service. Gelijk na ontvangst van uw defecte apparaat sturen wij u een vervangend apparaat op, om de tijd dat u zónder werkende apparatuur zit zoveel mogelijk te minimaliseren. De meerkosten voor de Advanced Replacementservice bedragen € 25,- incl. BTW.
Voor meer informatie, klik hier of neem direct contact op met TC Shop.

defecten buiten garantie - Voor defecten die niet binnen de garantietermijn vallen adviseren wij u contact op te nemen met de leverancier.
Zie de supportpagina voor contactgegevens van de diverse leveranciers en producenten.
» suggesties en klachten
Wij doen ons uiterste best om u zo goed van dienst te zijn.
Mocht u desondanks een klacht, op- of aanmerking of suggestie hebben inzake onze service, dan zouden wij het op prijs stellen dit van u te vernemen, opdat wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren. Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.
U kunt uw klacht, opmerking of suggestie per post, e-mail of telefonisch melden aan:

 contactgegevens  
TC Shop
Koldingweg 19-1
9723 HL  GRONINGEN

T  050 - 526 49 33
tcshop@tcshop.nl
 
ga verder
winkelwagen meer...
geen producten
CGPro Communication

· Wat is CGPro?
· functionaliteiten
· Pronto! Client
· AirSync
· tariefoverzicht
· CGPro Support

Direct aanvragen!
overige diensten
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

productvergelijkingen
IP Phones
DrayTek-producten
AVM FRITZ-producten
HandyTone-producten
producttips meer...
FRITZ!DECT Repeater 100 (GAP, stopcontact)
TIP: FRITZ!DECT Repeater 100 plaatsen De FRITZ!DECT Repea ..
5 van 5 sterren