» tevredenheidsgarantie - niet tevreden, geld terug!
Winkelen via internet biedt vele voordelen. Eén van de nadelen is dat u uw aankoop pas na levering kunt zien. Wellicht had u zich het product anders voorgesteld of is er een andere reden om het product te willen ruilen of retourneren.
Daarom is er de tevredenheidsgarantie: u kunt binnen 8 acht werkdagen contact met ons opnemen en aangeven dat u uw aankoop wenst te retourneren of ruilen. Het aankoopbedrag (zonder verzendkosten) wordt zo spoedig mogelijk teruggestort of verrekend met de aanschaf van een vervangend product.
N.B.: voor de volgende producten geldt geen tevredenheidsgarantie:
»
software
»
producten waarvoor een bindende productregistratie is uitgevoerd
»
verzegeld geleverde producten waarvan het zegel is verbroken
»
producten die als zelfbouwpakket zijn geleverd en reeds zijn gemonteerd
»
verbruiksartikelen
» garantie, reparatie en retouren
garantietermijn - Wij hanteren de garantietermijn van de producent. Deze bedraagt in principe één jaar na de aankoopdatum zoals vermeld op uw factuur. retouren - Is het onverhoopt nodig uw product te retourneren? Dan is de RMA-procedure van toepassing (=Return Materials Authorisation). Neemt u altijd eerst contact op met TC Shop om uw probleem te melden. U verneemt dan welke procedure kan worden gevolgd.
De standaardprocedure is omschreven in de RMA-procedure die u hieronder kunt downloaden. reparaties - Wij hebben geen eigen reparatiedienst; reparaties worden uitgevoerd door de leverancier.
Indien het product niet defect blijkt te zijn, dan moeten wij u € 10,- incl. BTW onderzoekskosten + € 7,- verzendkosten = € 17,- in rekening brengen.
Indien een product binnen de garantietermijn defect raakt kunt u dit bij TC Shop melden. spoedvervanging: Advanced Replacement - Reparaties worden door de leverancier uitgevoerd, en nemen al snel een week tijd in beslag. Soms is een snelle vervanging of reparatie van groot belang voor de continuďteit van uw activiteiten. Voor deze gevallen bieden wij een Advanced Replacement Service. Gelijk na ontvangst van uw defecte apparaat sturen wij u een vervangend apparaat op, om de tijd dat u zónder werkende apparatuur zit zoveel mogelijk te minimaliseren. De meerkosten voor de Advanced Replacementservice bedragen € 25,- incl. BTW.
Voor meer informatie, klik hier of neem direct contact op met TC Shop. defecten buiten garantie - Voor defecten die niet binnen de garantietermijn vallen adviseren wij u contact op te nemen met de leverancier.
Zie de supportpagina voor contactgegevens van de diverse leveranciers en producenten.
» suggesties en klachten
Wij doen ons uiterste best om u zo goed van dienst te zijn.
Mocht u desondanks een klacht, op- of aanmerking of suggestie hebben inzake onze service, dan zouden wij het op prijs stellen dit van u te vernemen, opdat wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren. Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.
U kunt uw klacht, opmerking of suggestie per post, e-mail of telefonisch melden aan: